• BESTELLEN  
  • BETALEN  
  • VERZENDEN 
  • RETOUREN 
  • GARANTIE 

Hoe plaats ik een bestelling?

  1. Kies je favoriete producten.
    Selecteer de juiste maat & kleur en voeg de producten toe aan je winkelmandje
  2. Login met een bestaande account of maak er één aan.
    Wil je geen account? ook dat is bij ons geen probleem. Wel hebben we wat gegevens van je nodig om de bestelling te kunnen verwerken
  3. Controleer & betaal
    Loop alles nog een keer goed na.
    Kies je favoriete betaalmethode.
    Nog een dubbele check of je alles goed hebt ingevuld.
    Nu kun je veilig bij ons betalen.

Hoe kan ik mijn bestelling aanpassen?

Neem in dit geval zo snel mogelijk contact met ons op. 020-7890093 Wij zullen dan voor jou de bestelling aanpassen en je hiervan een bevestiging sturen. Bij geen gehoor stuur ons dan een email: info@familius.nl

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Hebben wij jou bestelling nog niet verzonden en heb je je bedacht. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Het liefst per telefoon: 020-7890093 of via Whatsapp 

Hoe kan ik betalen?

BetaalmogelijkhedenKosten
IDEALGratis
PaypalGratis
OverschrijvingGratis
Contant betalen in de winkelGratis
Pinnen in de winkelGratis
Creditcard in de winkelGratis

IDEAL

Onze favoriet bij het online betalen. Lekker makkelijk en voor ons het goedkoopst. Veel banken ondersteunen deze betaalwijze. Het is veilig en lekker snel. 
Als je met Ideal voor 15:00 besteld heb je de schoentjes de volgende dag al in huis

Paypal

Betalen met paypal kan ook gewoon bij ons. lekker snel en veilig.
Met paypal voor 15:00 betalen is meestal de kinderschoenen de volgende dag al in huis

Overschrijven

Cheques accepteren we niet maar oud en vertrouwd overschrijven wel. Let op bij overschrijven kan het iets langer duren voor we jou bestelling versturen.

overschrijven kan naar:
NL33 KNAB 0256 9299 04
tnv Familius

Vermeld bij het overschrijven je order nummer.

Contant betalen in de winkel

Altijd handig contant geld maar helaas hebben we niet altijd genoeg wisselgeld voorhanden. Dit omdat 98% van onze klanten het liefst pinnen.

Kan ik de kinderschoenen contant betalen

Ja dat kan zeker bij ons in de winkel. Wel het liefst gepast of anders een klein beetje geduld en wij wisselen het geld om bij de buren. 98% van onze klanten pinnen het liefst vandaar dat we niet altijd genoeg wisselgeld in huis hebben.

Kan ik bij jullie veilig online betalen?

Wij werken samen met verschillende Nederlandse betaalproviders. Elk van deze betaalprovider voldoen aan de hoogte veiligheidseisen. En daarom is betalen bij ons altijd veilig. 

Terugbetalingen

Hoe krijg ik mijn betaling terug?

Je hebt online betaald:
De door jou gebruikte betaalmethode gebruiken wij ook om het bedrag weer terug te storten


Je hebt bij ons in de winkel betaald:
Zowel contante betalingen als pas betalingen storten wij terug op jullie rekening. 

Hoe snel betalen jullie terug? 

Nadat wij jouw retour of annulering goed hebben verwerkt betalen wij zo snel mogelijk het bedrag retour. Omdat wij hierbij afhankelijk zijn van onze betaalprovider kan er wel eens wat dagen tussen zitten. Maar wij houden je hiervan uiteraard op de hoogte

Ik heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen?

Het komt wel eens voor dat wij een terugbetaling vergeten terug te betalen. Geen paniek en neem gerust contact met ons op. Wij zullen meteen uitzoeken waar het mis is gegaan en het bedrag aan jullie retourneren.

Wat zijn jullie verzendkosten?

Nederland
Voor zendingen binnen Nederland betalen wij de verzendkosten. Deze kosten zitten al in de totaalprijs verwerkt.
Overige landen
Voor alle overige landen hebben wij een vast verzendtarief a €15,-

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Alle bestellingen die wij voor 15:00 ontvangen worden dezelfde dag nog verwerkt en op de post gedaan. Als het goed is heb je dan de eerstvolgende werkdag de door jouw bestelde artikelen in huis

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, vul bij het afrekenproces het gewenste afleveradres in. 

Ik heb per ongeluk een verkeerd adres opgegeven, wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zorgen er dan voor dat het helemaal goed komt.


Waarom heb ik geen pakbon?

Bestellingen aan consumenten leveren wij altijd zonder pakbon.  In jouw order email kun je precies zien wat je hebt besteld. En zodra je de artikelen hebt ontvangen kun je met deze order bevestiging nagaan of het klopt. Heb je toch een verkeerd artikel ontvangen? Neem dan contact met ons op. 


Waar kan ik een artikel retourneren?

1. Via onze echte kinderschoenenwinkel in Amsterdam

Heemstedestraat 40

1058NN Amsterdam


2. Via een Postnl punt bij jou in de buurt.

vul hiervoor altijd eerst ons retour formulier in

Kan ik een artikel omruilen?

Een artikel omruilen gaat net zo makkelijk als een artikel retourneren. Vul hiervoor ons retourformulier in.
Laat bij de comments een bericht achter welk artikel je graag zou willen ontvangen. Wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk het juiste artikel ontvangt.


Wij kunnen pas een ander artikel opsturen zodra wij het reeds bestelde artikel retour hebben. Wil je hier niet op wachten dan kun je natuurlijk alvast een nieuwe bestelling plaatsen. 

Hoelang mag ik een product op zicht hebben?

Wettelijk gezien heb je recht om 14 dagen lang naar het product te kijken. Van ons mag je 30 dagen naar het product kijken. Heb je binnen 30 dagen ons retourformulier ingevuld en binnen 60 dagen de artikelen geretourneerd dan krijg je van ons het volledige aankoop bedrag terug. 


Heb je langer dan 30 dagen naar een artikel gekeken? in dit geval krijg je van ons een tegoedbon.

Krijg ik mijn betaalde verzendkosten terug als ik een artikel retourneer?

Bij ons betaal je geen verzendkosten. Je krijgt het volledige betaalde bedrag per artikel terug.

Let op: wij betalen de verzendkosten, de kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening

Wij hechten veel waarden aan de kwaliteit, functionaliteit en pasvorm van onze artikelen en vinden het daarom extra belangrijk om van jullie te horen als er iets mis lijkt te zijn.  Heb je een klacht? neem dan zodra deze klacht zich voordoet z.s.m contact met ons op. Hoe eerder wij op de hoogte zijn des te beter wij kunnen helpen. 

Staat je vraag er niet tussen?

Neem contact met ons op via Whatsapp:

020-7890093

Stuur ons een E-mail:

info@familius.nl

Bezoek onze winkel.
Heemstedestraat 40

1058NN Amsterdam

Of bel ons.

020-7890093