Garantie & Reparatie

GARANTIE

Verzekerd van een goed product

Wij staan achter al onze producten. Wij garanderen dat alle door ons verkochte artikelen voldoen aan de daarmee overeenstemmende eisen van deugdelijkheid, bruikbaarheid en bestaande overheidsvoorschriften.

Familius stelt altijd eerst vast of een klacht binnen de garantie valt.

Voorbeelden wanneer wij garantie verlenen:

  • Stiksels die zomaar loslaten
  • Lijm dat loslaat

Uitzonderingen:

  • Beschadigingen van buitenaf waarneembaar op het bovenmateriaal
  • Beschadigingen van buitenaf waarneembaar op de zool
  • Als de schoen al elders is gerepareerd
  • Schade door het weer denk aan water en de zon
  • Verkeerd gebruik onderhoudsmiddel
  • Schade ontstaan nadat de schoenen zijn gewassen in de wasmachine of gedroogd in de droger
  • Normale slijtage van de zool
  • Door verkeerd of intensief gebruik veroozaakte gebreken. (Voetballen, loopfiets)
  • Gebreken die ontstaan zijn door externe factoren; wrijving, scherpe voorwerpen of chemicaliën
  • Ritsen
  • slijtage van klittenband

Zoals je ziet een hele opsomming van wanneer we geen garantie geven. Kom toch altijd met je klacht naar ons toe. Elke klacht behandelen we afzonderlijk en nemen we serieus.

Indien je gebruik wilt maken van onze garantie vul dan dit formulier in of kom langs in de winkel. 

REPARATIE

Je kunt altijd schoenen door ons laten repareren

Schoenen die bij ons kapot gaan komen in aanmerking voor een gratis reparatie beurt mits het onder onze garantie voorwaarden valt.

Als dit niet onder de garantie valt zullen wij de maakkosten et jullie verekenen.

Online aankopen

Heb je de schoenen online bij ons gekocht? neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden

Staat je vraag er niet tussen? neem contact met ons op

  • Bel ons:
    020-7890093

  • Whatsapp ons:
    020-7890093

  • Kom langs
    in onze winkel

  • Whatsapp ons:
    020-7890093