Bestellen en Betalen

BESTELLEN

Online een paar kinderschoenen bij ons kopen is lekker makkelijk. Volg onderstaande stappen en bestel je voor 15:00 in de middag dan heb je de kinderschoenen meestal de volgende dag al in huis.

Hoe bestel ik iets bij Familius Kinderschoenen?

1.Kies je producten.

  • Selecteer de juiste maat of kleur en klik vervolgens op de "bestellen" knop. Hierna kun je verder winkelen of meteen afrekenen.

2.Inloggen

  • Heb je al een account? Log dan in om nog sneller de bestelling te kunnen voltooien.
  • Nog geen account? Maak er dan een aan. Ook zonder een account kun je verder gaan met bestellen en betalen. Alleen met een account gaat alles net iets makkelijker en ontvang je zo nu en dan persoonlijke aanbiedingen

3.Controleer en betaal

  • Kijk alles nog een keer goed na. Heb je wel het juiste model en de juiste maat in het winkelmandje gedaan
  • Kies welke betaalmethode je wilt gaan gebruiken om af te rekenen
  • Nog 1 laatste check
  • Nu kun je veilig bij ons betalen.

KLAAR!
Dankjewel, Wij zijn heel blij met jou bestelling en doen er alles aan om zo snel mogelijk de bestelde producten bij jou te laten bezorgen. Voor 15:00 besteld is de volgende dag al in huis. Natuurlijk houden we je op de hoogte als het anders loopt dan gepland.

Lekker makkelijk inloggen met Facebook en Gmail..

Als je een Mijn Familius-account wilt aanmaken kun je dit ook makkelijk doen met je huidige Facebook of Gmail account.

Waarom?

Je naam, email en andere gegevens die al bij Facebook en Gmail bekend zijn worden dan automatisch overgenomen. Zo hoef je deze niet nog een keer in te typen. lekker makkelijk

Wat doen wij met deze gegevens?

  • Helemaal niets, we bieden deze optie aan voor je eigen gemak.

Mochten we ooit wat anders willen doen met deze gegevens dan wordt je hier doorons van op de hoogte gesteld.

Onkoppelen?

Wil je geen gebruik meer maken van Sociale login? dan kun je ons weer makkelijk ontkoppen via Facebook of Gmail. Lukt het niet neem dan contact met ons op

Wij houden onze voorraad zo goed mogelijk bij en om dit met jullie te delen hebben wij bij elk product een beschikbaarheidsstatus staan. Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat deze informatie niet klopt. Hiervan wordt je dan op de hoogte gesteld.

BESCHIKBAARHEIDSSTATUS   ACTIE
Op voorraad Je kunt het artikel gewoon bestellen of afhalen in de winkel
Tijdelijk niet op voorraad Het product is tijdelijk niet leverbaar maar komt binnenkort wel weer
Nooit meer leverbaar Dit product komt nooit meer terug. Maar kijk goed rond op de website of kom langs in de winkel. Grote kans dat je nog iets anders vindt

Foutje? Moet kunnen

Heb je iets verkeerd besteld of wil je toch graag je bestelling annuleren? Dat kan. In jouw Mijn Familius-account is dit zo geregeld geen Mijn Familius-account? neem dan contact met ons op.

Bestelling annuleren

Jammer! maar geen zorgen. Wel willen wij dit zo snel mogelijk van jou weten. Dit scheelt ons een hoop gedoe en dit voorkomt dat wij jouw bestelling al afgeven aan de postbode.

Bestelling wijzigen

Neem zo snel mogelijk contact met ons op 020-7890093 of stuur ons een email

Terugbetaling bij annulering

Nadat wij van jou door hebben gekregen dat je jouw bestelling wilt annuleren zorgen wij netjes voor de terug betaling. Afhankelijk van je betaalmethode heb je jouw geld direct of binnen een paar dagen weer terug

Ok, we begrijpen het je kunt niet bij ons langs komen in de winkel waar een kinderschoenspecialist altijd voor jou klaar staat. Maar je wilt toch graag online hulp bij het kiezen van de juiste schoenen. Lees hier welke mogelijkheden we hebben om het voor jou zo gemakkelijk mogelijk te maken:

Whatsapp

Stuur ons een appje via Whatsapp. Dit kan naar 020-7890093. Ja Whatsapp kan ook gewoon naar 020 nummers. Wij zullen zo snel mogelijk reageren. Wist je dat we dan ook kunnen videobellen als je een schoen nog beter wilt zien. 

Facebook Messenger

Heb je facebook messenger rechts onderaan vind je een button waarmee je  direct een bericht kunt sturen naar ons.

Email

Heeft het niet zo een haast? stuur ons dan gerust een email info@familius.nl

BETALEN
Betaalmogelijkheden Kosten
IDEAL Gratis
Paypal Gratis
Overschrijving Gratis
Contant betalen in de winkel Gratis
Pinnen in de winkel Gratis
Creditcard in de winkel Gratis
Natura Gratis

IDEAL

Onze favoriet bij het online betalen. Lekker makkelijk en voor ons het goedkoopst. Veel banken ondersteunen deze betaalwijze. Het is veilig en lekker snel. 
Als je met Ideal voor 15:00 besteld heb je de schoentjes de volgende dag al in huis

Paypal

Betalen met paypal kan ook gewoon bij ons. lekker snel en veilig.
Met paypal voor 15:00 betalen is meestal de kinderschoenen de volgende dag al in huis

Overschrijven

Cheques accepteren we niet maar oud en vertrouwd overschrijven wel. Let op bij overschrijven kan het iets langer duren voor we jou bestelling versturen.

overschrijven kan naar:
NL33 KNAB 0256 9299 04
tnv Familius

Vermeld bij het overschrijven je order nummer.

Contant betalen in de winkel

We hebben het liever niet maar accepteren het wel. weet wel dat 98% van onze klanten met de pin betalen in de winkel dus we hebben niet altijd even snel wisselgeld bij de hand. Betaal gepast of heb een klein beetje geduld :)

Betaald maar geen orderbevestiging ontvangen

Controleer eerst je spambox. Als daar niks in zit neem dan even z.s.m. contact met ons op. Wij zoeken dan voor je uit wat er mis is gegaan.

2x hetzelfde bedrag afgeschreven

Vervelend, maar het kan wel eens gebeuren. Vaak ligt dit probleem bij de bank en krijg je het automatisch binnen paar dagen terug gestort. Is dit niet het geval neem dan contact op met ons.

Schoenen wel ontvangen maar er is geen geld afgeschreven

Mazzelaar! maar juist dan waarderen wij het enorm als je ons dit even laat weten. Mochten wij zien dat er iets fout is gegaan met de betaling dan nemen wij uiteraard contact met je op

Hoe betalen wij jou terug?

De manier van terugbetalen kan verschillen. Meestal betalen we op dezelfde manier terug waarmee je bij ons betaald hebt. Omdat wij niet elke dag inloggen op onze bank-account verzamelen we de retouren. Na 2 weken betalen we ze allemaal uit. Heb je na lange tijd nog niks retour ontvangen neem dan contact met ons op